ZSU logo

Першочергові дії в закладі охорони здоров’я

Після потрапляння до закладу охорони здоров’я багато військовослужбовців забувають чи не знають, що необхідно доповідати командуванню про своє місце перебування та лікування. Адже ти залишаєшся військовослужбовцем навіть на лікуванні, відтак твої командири мають знати, де ти знаходишся і як проходить твоє лікування. Відсутність комунікації з військовою частиною може призвести до того, що військовослужбовця буде визнано таким, який самовільно залишив частину. Тож після потрапляння до закладу охорони здоров’я потрібно зробити наступне:

  1. Передай лікарю направлення на лікування та чекай на оформлення. Якщо ти потрапив(-ла) до закладу охорони здоров’я після евакуації, передай лікарю первинну медичну карту (форму 100).
  2. Поінформуй командира про своє місцезнаходження, дату госпіталізації та відділення, в якому перебуваєш. Відразу зроби запит на отримання довідки про обставини травми. Уточни, чи було розпочате службове розслідування.

* Начальник закладу охорони здоров’я повинен повідомляти командира в/ч про прибуття та стан військовослужбовця, а за 5 днів до виписки – про завершення лікування. Однак через велике навантаження часто цього не відбувається, тому сам телефонуй своєму командиру.
У військовому госпіталі тебе поставлять на продовольче забезпечення закладу. Для цього в тебе має бути продовольчий атестат від військової частини. Якщо в тебе є продовольчий атестат, передай лікуючому лікарю закладу охорони здоров’я. Якщо немає – зауваж, що законодавством не передбачено обов’язкове надавання до закладу охорони здоров’я в системі Міноборони України продовольчого атестату під час дії воєнного стану. У цивільних закладах охорони здоров’я продовольчий атестат взагалі не потрібен.
На період лікування в закладі охорони здоров’я ти підпорядковуєшся його начальнику. Тобто переміщення за межі закладу можливе виключно з дозволу лікуючого лікаря, начальника госпіталю чи директора лікарні.