Відмова направити в заклад охорони здоров’я

Відмова направити в заклад охорони здоров’я

Потребу в лікуванні (амбулаторному, стаціонарному) визначає лікар на підставі медичного огляду та проведених досліджень. Відповідно першим твоїм кроком має стати звернення до начальника медичного пункту (служби). Якщо ти потребуєш стаціонарного лікування і тобі відмовили в направленні до закладу охорони здоров’я, твої дії мають бути наступні:

  • Напиши або подай через мобільний додаток Армія+ https://aplus.mod.gov.ua/ рапорт на ім`я безпосереднього командира, де чітко опиши суть питання та обставини.
  • Якщо подаєш рапорт особисто, скористайся зразком такого рапорту у Додатку 1. Принеси рапорт до стройової частини особисто, зроби його копію та попроси особу, яка приймає рапорти, поставити підпис, дату та печатку в/ч на твоїй копії. Свою копію рапорту збережи.
  • Якщо подаєш рапорт через мобільний додаток Армія+: скачай мобільний додаток за посиланням https://aplus.mod.gov.ua/ і зареєструйся. Далі обери необхідний рапорт з переліку і подай на свого безпосереднього командира за номером Армія ID, який він зобов’язаний тобі повідомити. Повідомлення по виконання рапорту ти отримаєш прямо у мобільний додаток.
  • У випадку ігнорування або відмови подай скаргу на гарячу лінію 15-12 або у Військову службу правопорядку Збройних Сил України.

Ділись турботою: