ZSU logo

Відмова направити в заклад охорони здоров’я

Потребу в лікуванні (амбулаторному, стаціонарному) визначає лікар на підставі медичного огляду та проведених досліджень. Відповідно першим твоїм кроком має стати звернення до начальника медичного пункту (служби). Якщо ти потребуєш стаціонарного лікування і тобі відмовили в направленні до закладу охорони здоров’я, твої дії мають бути наступні:

  • Напиши рапорт на ім`я безпосереднього командира, де чітко опиши суть питання та обставини. Зразок такого рапорту дивись у Додатку 1.
  • Принеси рапорт до стройової частини особисто, зроби його копію та попроси особу, яка приймає рапорти, поставити підпис, дату та печатку в/ч на твоїй копії. Свою копію рапорту збережи.
  • У випадку ігнорування або відмови подай скаргу на гарячу лінію 0 800 500 442 або у Військову службу правопорядку Збройних Сил України.